MAKLUMAN :


widgeo.net

Thursday, February 19, 2009

Barack Obama Yahudi !


Agama Yahudi adalah Agama Bangsa. Mereka tidak akan membenarkan mana-mana bangsa lain untuk menganut agama mereka. Hal ini menjadi satu kesalahan bagi mereka. Sebab itu kita dapati tidak ada pendakwah agama Yahudi ini dihantar untuk menyebarkan agama mereka. Tidak seperti Agama Islam dan Kristian, ada pendakwah agama masing-masing. Macam mana hebat pun sesaorang itu, Yahudi tidak akan membenarkan untuk menganut agama mereka. Kalau mereka mahu dakwahkan bangsa lain kepada mereka, mereka akan dakwahkan kepada satu ajaran yang mereka cipta iaitu “Ajaran Kabala”. Ajaran ini adalah ajaran sihir yang banyak dianuti oleh selebriti Amerika seperti Madonna, Demi Moore dan lain-lain.


Begitulah dengan tradisi Presiden Amerika, tidak akan dibolehkan mana-mana presiden dilantik melainkan atas restu Yahudi Sedunia. Seboleh-bolehnya dari rumpun bangsa mereka atau pun "Kristian Avengelist" atau pun juga sekurang-kurangnya misti menyokong Yahudi dan Agenda Yahudi Sedunia (Zionist). Sekiranya mana-mana Presiden Amerika yang dilantik tidak menyokong mereka , Presiden itu akan jatuhkan atau pun ditembak mati. Dikatakan Abraham Lincoln dan John F.Kannedy mati atas perancangan Yahudi. Sekandal "Watergate" yang menyebabkan kejatuhan Nixon dan juga skandal "Monica Lewinsky" yang meyebabkan kejatuhan Clinton. Semua itu dikatakan atas perancangan Yahudi. Begitu juga dengan Presiden Amerika yang terbaru Barack Obama ini pun tidak terlepas dari olahan dan acuan Yahudi. Gambar-gambar yang di lampirkan membuktikan yang berkemungkinan besar Barack Obama ini juga adalah seorang Yahudi. Berkemungkinan dari sebelah ibunya.


Mustahil kalau dia bukan Yahudi, dia boleh melaksanakan ibadat Yahudi dan membaca kitab Talmud. Umat Islam jangan terlalu mengharapkan sesuatu atas perlantikan beliau. Hanya yang bodoh sahaja yang berperasaan begitu.

Walallahu'alam.

p/s: Sila baca juga artikel:"Charge:Ahmedinejad Rants to Hide His Jewish Roots"

5 comments:

zarch said...

Kadang-kadang terfikir bagaimana Israel yang hanya dalam 10 juta orangnya diseluruh dunia dapat menakluk dunia...sehinggakan Mesir bukan sahaja menutup pintu untuk bantuan makanan kepada Gaza, malah Mesir dikhabarkan membantu menyediakan makanan untuk tentera Israel.

Inilah yang diibaratkan, bila umat ini buat kerja agama, singa pun takut kepadanya, tetapi bila umat ini meninggalkan kerja agama, kepada lalat pun umat ini ketakutan.

Ziarah76 said...

Umat Islam sememangnya jangan sekali-kali meletakkan apa2 harapan kepada makhluk termasuk Obama. Takut dan harap hanya pada Allah.
Penguasaan Israel dan yahudi dlm pentadbiran AS khususnya dlm dasar luarnya mmg telah lama diketahui umum.
Umat Islam perlu kembali kepada kerja yg terbukti berjaya memuliakan umat ini.

Unknown said...

Selagi umat ini tak kembali mengislahkan diri mengikut pengislahan umat awal (sahabat Nabi saw) sampai kiamat akan dihina.Bagaimana cara islah "Qaulan sadida, Yuslihlakum a'maalakum" Ucapan yang benar (dakwah mahfum kalimah) diislah bagi kamu amal kamu.

Untuk ini dakwah kena dilaksanakan.

musafir said...

lakum di nukum waliyadiin

Dakwah ilallah....

Bila HATI manusia ada ALlah.. bersama sama nya ada QUDRATULLAH...

Bergerak ke mana pun... Nusrah Allah sentiasa bersama sama nya...

Ini lah Para Sahabat r.anhum...

Dalam hati Ummat tak ada Allah.... yang ada.. Ghairullah.... Maka terputuslah bantuan Allah..

Burung Ababil..lemah.. tapi bila bersama Qudratullah... hancur binasa tentera abrahah...

Nyamuk...lemah...penyek mampuih.. tapi bila bersama qudratullah... hancur binasa tentera namrud...

Suara DAN KEKUATAN Ummat adalah Laaaila ha illallah....

senjata..majoriti...teknologi..ekonomi....bukan KEKUATAN..INI KEKUTAN MAKHLUK... Tetapi KEKUATAN TAQWA....AKAN MEMBUKA NUSRAH GHAIB DARI ALLAH...

Unknown said...

Saudara akhirzaman,
Memang benar apa yang saudara katakan. Kalau ada kehebatan dan keagungan Allah dalam hati kita, pasti dan pasti terbuka 'nusrah ghaibiyah' dari Allah. Sebagaimana yang pernah berlaku kepada para-para sahabat rahum.

Tapi kini yang ada di dalam dada ummat Islam hanyalah 'azmah dunia' semata.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin