MAKLUMAN :


widgeo.net

Tuesday, November 2, 2010

Keluar Masturat Dua Bulan Ke Holland


Alhamdulillah berkat doa saudara/saudari semua, saya diberi peluang oleh Allah swt untuk keluar Masturat dua bulan ke Holland.InsyaAllah.

Sepanjang dua bulan ini tidak ada sebarang posting terkini melainkan jika ada ruang yang diizinkan oleh Allah swt.

Kepada saudara/saudari yang sering masuk ke blog ini teruskanlah berinteraksi sesama kita mengikut lunas-lunas agama. InsyaAllah.

Akhir sekali saya memohon jasa baik saudara/saudari semua di sini doakan untuk saya.Moga ianya menjadi asbab hidayat seluroh dunia. InsyaAllah.

Jazakumullah Hi Khair.

14 comments:

azharjaafar said...

musim sejuk ni ustaz.. insyaAllah asbab hidayat.. sampaikan salam saya pada Sheikh Mughabah (syura Holland).

al-lavendari said...

salam.

semoga ustaz selamat pergi dan selamat kembali serta mencapai maksud yang dihajatkan.

kami dari surau taman lavender heights menanti kepulangan ustaz untuk menyambung kelas hadis.

مسافر اسلام said...

assalammualaikom wtb ustaz,ana doakan ustz selamat pergi dan kembali. Mugkin pagi ini ustz sudah berada di sri petaling untuk bayan hdy. Halaqah ana ada satu org cikgu yg sejemaah ustaz. Insyaallah ya ustaz asbab hidayah seluruh alam,doa yg mahal2 untuk umat semua.
JazakaAllah.

Unknown said...

Salam,apa khabar tuan blog,harap dlm keadaan sihat dan ceria,maaf kerana lama tidak mengomen di sini kerana baru balik tashkil...doa kan sy..(jemput baca entry terbaru sy di blog sy..)

Irwan said...

semoga Allah pilih kami sekeluarga pula...

School Of Tots said...

Selamat ustaz dunia & akhirat. Amiin.

musa said...

assalamualaikum, hang nak p bila Holland, Harun x habaq apa pun, ooo harun tengah keluaq 40h lani. aku nisab 40h masturat tahun 2011 coz 2008 dah keluar Thailand. Insyaallah cuti sekolah aku dgn jemaah alor star akan ke Sri Lanka 40h

hamdi said...

Alhamdulillah, smoga Allah trima dn jd asbab hidayat seluruh alam :)

Peluncur Islam said...

masyaAllah...

ana sangat2 jeles ngan ustaz...
semoga Allah pilih ana jgk...

terharu.....

zarch said...

Assalamualaikum, insyaallah kalau ada rezeki, berhajat benar saya untuk menziarahi Tuan Ustaz diHolland. Kalau tak keberatan, mungkin Tuan boleh emailkan saya nombor contact Tuan Ustaz disana. Email saya: z.ghuraba@gmail.com

- Semoga kedatangan Tuan menjadi asbab hidayat kami semua diEropa. DiHolland sahaja, lebih dari 200,000 orang berasal dari Indonesia menetap disana. Doakan untuk saya sekeluarga. Nazar Bhai

Penglipur Lara said...

semoga Allah terima korban ust..

dan semoga Allah pilih saya sekeluarga juga!

Ummi Raihanah said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam Semua,

Alhamdulillah kami dapat menjalankan usaha dengan baik miski pun di dalam kesejukkan.

Azhar, kami belum lagi buat usaha di Holland, hanya singgah di markaznya sahaja. Mungkin juga akan berusaha di German 30 hari dan Holland 30 hari.Dr.Yunus ada datang jumpa kami tu hari. Jazakallah atas maklumat berguna.

Rakan di Seremban sila maklumkan pada syura bahawa saudara Suhaimi dah sampai bersama isterinya tiga hari yang lalu.

Di sini amat mudah mengalirkan air mata bila melihat asbab-asbab kepada hidayat.

Doakan untuk kami semua.

Wassalam.

Unknown said...

Zarch,

Kalau saudara bercadang nusrah jemaah kami, bolehlah hubungi kami pada talian ini.

+4915225915435 (Talian German)

Jazakalllah.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin