MAKLUMAN :


widgeo.net

Friday, November 14, 2008

Keluar 40 Hari ke Padang, Indonesia


Assalamualaikum Semua,

Dimaklumkan bahawa saya akan berangkat 40 Hari ke Padang,Indonesia pada besok pagi 15 Nov 2008. Pemergian sebenar mungkin pada 20 Nov 2008,dalam pada itu saya akan berada di Markaz Tabligh di Seri petaling untuk beberapa hari.

Telah menjadi kebiasaan saya akan keluar 40 hari setiap hujong tahun terkadang-kadang di dalam negeri dan terkadang-kadang ke luar negeri. Untuk tahun ini telah diputuskan saya keluar ke Padang, Indonesia.

Sementara ketiadaan saya maka Blog ini mungkin tiada posting terbaru sehingga kepulangan saya dari sana nanti.

Doakan untuk saya agar selamat di sana dan mendapat nusrah dari rakan seusaha dan penduduk setempat.

Wasallam.

2 comments:

Al Jasmini said...

Assalamualaikum Ust,kami dari tmn jasmin mendoakn ust selamat,perjalanan yg diberkati,usaha yg dirahmati dan diberikan ketenangan,istiqamah dan kesejahteraan selama ustaz keluar di padang...insyaAllah.

TheNe said...

Semuga perjalanan pergi dan balik dilindungi ALLAH... Tak tahu ke ! jemaah berjalan diatas hamparan yang di naungi para malaikat.

Doakan saya ye... semuga dapat keluar 40 hari juga. Lama dah tak keluar dan bilamana dengar sahabat dipilih oleh Allah swt keluar ke jalan Allah hati saya ni sayu dan ada ketika menitis juga airmata mengenangkan betapa seronoknya bersama jemaah 40 hari.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin