MAKLUMAN :


widgeo.net

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Kepada Semua Pengunjung.



Mahfum hadis Nabi saw " Bagi mereka yang berpuasa dua kegembiraan. Kegembiraan yang pertama ketika berHari Raya (berbuka) dan kegembiraan yang kedua ketika bertemu tuhannya" (Riwayat Bukhari dan Muslim)

Untuk ini kata sesetengah ulama hendaklah kita zahirkan kegembiraan pada hari yang mulia ini. Zahirkan kesyukuran atas nikmat menyempurnakan Ramadhan serta jadikan kita lebih pemurah dari hari-hari biasa.

Mohon kemaafan sekiranya tulisan saya di blog ini menyinggung saudara saudari semua.
Jazakallah atas kunjungan.

5 comments:

School Of Tots said...

Selamat Hari Raya untuk Tuan sekeluarga. Semoga raya ini manis tidak pahit. Pada meraikan kejayaan hebat & kemenangan bergaya.

zarch said...

Salam eid mubarak

musa said...

Balik Kola dak tahun ni, aku juga mohon maaf zahir dan bathin, hang doa tahun ini aku sampai nisab 40h masturat, azam 2b negara jauh doa semoga allah terima aku.

Unknown said...

Musa, aku balek kola.La ni dok ada kat Kola Kedah.Insyaallah malam ni kami pi markaz.Tidor di sana.

Jumpa di sana.Insyaallah.

azharjaafar said...

Salam aidilfitri dari azharjaafar & family..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin