MAKLUMAN :


widgeo.net

Friday, April 15, 2011

KARKOONS FILMS : Freemason Ahmad Dhani Kumpulan Dewa


Antara Gerakan Tidak Berdaftar Ahlinya selain Jemaah Tabligh adalah Gerakkan "Freemason". Ianya seolah-olah gerakkan lawan gerakkan Jemaah Tabligh. Kalau Jemaah Tabligh menyeru manusia kepada Allah dan Rasul maka Gerakkan Freemason ini menyeru manusia kepada Dajjal lansung kepada Iblis dan Syaitan.Jika Jemaah Tabligh bergerak tanpa disandarkan kepada kuasa, harta dan pangkat. Maka gerakkan Freemason ini bergantung penuh kepada kuasa,harta dan pangkat.Jika Jemaah Tabligh bergerak tanpa kemewahan dunia dan terkenal (glamour) maka gerakkan Freemason ini menjamin kemewahan dan glamour.

Gerakkan yang keahliannya mencecah 6 juta orang ahli hampir 120 negara di seluroh dunia yang mana akhir-akhir ini ianya mempengaruhi seni muzik Melayu khusunya di Indonesia. Antara adalah Ahmad Dhani di dalam Kumpulan Dewa. Moga-moga ini tidak berlaku di Malaysia.

Untuk makluman saudara semua, jalan keluar dari semua perancangan ini adalah usaha agama iaitu usaha dakwah membawa manusia kembali balek menghayati perintah Allah swt dan menhidupkan kembali Sunnah Nabinya saw.

PERHATIAN : Kalau boleh minta saudara/saudari matikan Volumenya jika menuntun vedeo ini.Cuma untuk video tertentu sahaja. Semuga mendapat manafaat Insyaallah.





























4 comments:

Irwan said...

cerita Ahmad Dhani ni ahli Freemason memang dah lama...siap dia ada keturunan Jews lagi dari belah datuknya...Pernah juga ada perdebatan antara pro dengan anti Ahmad Dhani ni. Kat Malaysia laktu!

Sungguhpun Album Dewa19 adalah antara asbab hati saya terbuka semula untuk kembali kepada Allah, saya percaya, kita makrifat terhadap apa yang kita sibukkan.

Kalau kita sibuk dengan makhluk, kita nampak makhluk jer kat semua benda.

Kalau kita sibuk dengan Allah, benda baik, buruk yang berlaku dalam dunia ni, kita nampak ia sebagai perbuatan Allah yang mengandungi hikmah yang tak terjangkau dek pemikiran dan kefahaman kita...

Yang baik, kita ambik. Yang bruk, kita ambik gak. Dalam kedua-dua hal, kita ambik PELAJARANnya. sebab yang berkata-kata ialah Allah.

Wallahualam

~brader bus stand of payabesarpedas (siri Interview Dengan Wali)

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam,saya dh agak dh,depa ini bergerak bertentangan dgn pergerakan haq..

Ibnu Mutalib said...

MasyaAllah ustaz.
banyak ujian sekarang.

Hafez Duzak said...

Apa2 yang yahudia buat atau pengikut mereka buat apa yang jadi masalahnya dengan kita??????biarlah diaorang buat apa yang mereka nak..mcm mana hebatnya plan mereka pun insan tetap insan. Yang kita jadi kalut sgt knp? Apa yang Allah Taala perintah kita tak buat yang dilarang tak tinggal. Lepas tu dok sibuk sgt pasal yahudi la apa la. Kan Ustaz kan?? Sekarang ni kita orang islam tak dok kisah pasl mereka tak akan boleh jadi apa punya lah. Buat kerja orang islam akan menghancurkan ke batilan. bukan dok sibuk hentam yahudi tapi solat n segala perintah Allah Taala tinggal. Mcm ni punya orang tak ada guna la .... SEkian

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin